جنجال در فرودگاه!

امروز تیم محافظتی گروه BOYNEXTDOOR تو فرودگاه جوری یکی از فن هایی که داشته از اعضا عکس مینداخته رو به شدت پرتاب کرده که صداش این قدر بلند بوده همه برگشتن با کنجکاوی نگاه کنن چه اتفاقی افتاده و شوک بودن حالا نتیزنا میگن اگه سَر دختره به جایی میخورد و اتفاق بدی میفتاد میخواستن چیکار کنند؟      ‌ ‌‌

 ‌ ‌وجهه ی اونا خرابه‼️کمپانی Koz Entertainment بعد از جنجال بادیگارد BOYNEXTDOOR زیر بار انتقاد رفت

بعد از جنجال بادیگارد گروه BOYNEXTDOOR کمپانیشون اومده بیانیه ی عذرخواهی منتشر کرده و گفته دیگه اون بادیگارد رو استخدام نمیکنن و برای اون فن عذرخواهی فرستادن. اما نتیزن ها تحت تأثیر این بیانیه قرار نگرفتن، چون بسیاری به این واقعیت اشاره کردن که این بیانیه فقط بعد از اینکه این حادثه در کره خبرساز شده عذرخواهی کرده.

‌‌‌      ‌ ‌ ‌  ‌        ‌   نظر کی نتیزن ها :

— من تعجب میکنم که هیچ کس در بیانیه به قسمتی که در مورد ارسال پیام عذرخواهی به فن بود توجه نکرد

 

— چرا نمیتونین  بگین که این حمله بوده؟

 

— اما اونا چجوری فن رو پیدا کردن و باهاش تماس گرفتن؟ آیا فن از اول با اونا تماس گرفت؟

 

— این یک مشکل جدیه... چرا با فن ها اینطوری رفتار میشه؟ من فکر میکنم که همه ی HYBE نسبت به خودشان خیلی دست بالا فکر میکنن. این خنده داره که چجوری اونا سعی میکنن آرتیستشون رو بالا ببرن در حالی که فن ها رو از بین میبرن

 

— اونا باید یک نفر بهتر رو استخدام میکردن ... اگر اون فن آسیب میدید، باید پول زیادی بپردازن. همچنین وجهه گروه خراب شده چون اونا یک بادیگارد استخدام کردن که فن ها روضرب و شتم کنه.

 

— با فن ها بدترین رفتار رو میکنن. من به این دلیل از فن بودن دست کشیدم و پولم رو در جای دیگه خرج کردم. احساس خوبیه که با شما مانند یک مشتری ارزشمند رفتار بشه.

 

— اون کمپانی قبلا به خاطر گشتن لباس زیر فن ها مورد انتقاد گرفته بود

 

— شما بچه ها وقتی فن ها شکایت کردن، فقط‌ نادیده گرفتین اما وقتی خبر پخش شد عذرخواهی میکنین؟

‌‌‌      ‌ ‌ ‌   ‌        ‌   

انگار این قضیه قرار نیست تموم بشه‼️ فنی که مورد حمله قرار گرفته بود با افشای بیانیه ای راجب HYBE باعث شد نتیزن ها شدیدتر واکنش نشون بدن

 

این فنه عکسش رو منتشر کرده و گفته دستش شکسته و گفت که هیچ کس از تیم HYBE بررسی نکرده که آیا اون حالش خوبه یا نه و در واقع سعی کرده سکوت کنه تا BOYNEXTDOOR تحت تأثیر این حادثه قرار نگیره.این فن گفت تیم امنیتی قبلاً  اونجا رو ترک کرده بودن و جایی برای کمک نبود، بنابراین من فقط سکوت کردم تا تأثیر منفی برای گروه نداشته باشم. 

 

بعد از حدود 10 روز یکی از اعضای تیم امنیتی با من تماس گرفت و وقتی به اون گفتم از دست من ناراحت شد که زودتر به اون نگفتم و مدعی شد اگر می‌گفتم حتماً کاری برام میکردن

 

این فن گفت بادیگارد یجوری رفتار میکرد که انگار کل حادثه تقصیر منه.اینطور نیست که من اشعه ایکس روی چشمام داشته باشم یا چیز دیگه ای. از کجا باید بفهمم که دچار شکستگی شدم؟ و بادیگارد ادعا میکنه که برای محافظت از هنرمند کاراشون ضروریه در صورتی که من آدم نیستم.

 

بنابراین می خواهم از HYBE بپرسم  آیا تیم امنیتی HYBE همیشه از محافظت از آرتیست  به عنوان بهانه ای برای ضرب و شتم، پرتاب و شکستن استفاده میکنه. استخون فنها؟

‌‌‌      ‌ ‌ ‌ ‌        ‌      ‌     ‌  ‌     ‌   ‌     ‌        ‌‌‌‌‌‌‌ ‌