عصبانیت فن های شاینی از یونجون!

مثل اینکه فن های گروه SHINEE از کاور یونجون از txt عصبانی شدن.اونا دارن میگن مهم نیست کاور خوب باشه، اونا طوری رفتار میکنن که انگار Guilty در واقع آهنگ یونجونه و خیلی آزار دهنده اس.

 

تمین 10 سال پیش به صورت سولو شروع به کار کرد و با این آلبوم به اوج حرفش رسیده.اون حتی در ساخت آلبومش زحمت کشیده در حالی که از اون دزدی میشه. اینطور نیست که آهنگ 3 سال پیش منتشر شده باشه بلکه 3 ماه پیش منتشر شده. و اینطور نبوده که تمین نخواد اونو اجرا کنه، به این دلیل که برای مشکلات برنامه ای نتونسته.

 

این قسمتی از کانسپت پروموشنای eternity هست.اگر شماره پست چوی یونجون رو با استفاده از کد Polybius رمزگشایی کنین میشه اسم آهنگ تمین و این کارش میگن عمدی بوده.

 

22 = G

45 = u

24 = i

31 = l

44 = t

54 = y

 

نظرات کی نتیزن ها:

 

— من فکر می کردم که الکی دارن هیت میدن و بعضی واکنش ها بیش از حده، اما بعد از خوندن پست، متوجه شدم که چرا فناشون عصبانی هستن

 

— این فقط یک کاور نبود، حتی صدای خودش رو گذاشت و ضبط کرد و اینطور نیست که تک تک اعضا در این کار نقش داشته باشن، این اساساً اجرای سولوی یونجون بود و حتی به اون بکاپ دنسر هم داده بودن.کسایی که درمورد Guilty چیزی نمیدونن چون هنوز اجرای تمین رو ندیده بودن قطعا فکر میکنن که این آهنگ یونجونه. هایب که حتی به خودش  زحمت نداد که هشتگ اسم تمین رو روی اون تگ کنه، به همین دلیله از هایب بدم میاد.

 

— اگر فن های گروه TXT میدیدن که هوبه های دیگه آهنگ‌هاشون رو کاور میکردن و TXT رو در حساب رسمیشون تگ نمیکردن، و کانسپتشون رو میدزدیدن،این مسئله رو در حلقومشون فرو میکردن، این واقعیت که اونا شاول ها رو حساس خطاب میکنن خنده دار تره ㅋㅋ

 

— شاول ها بیش از حد مهربونی به خرج دادن صادقانه بگم، من تازه متوجه شدم که دارن به یونجون هیت میدن

 

— اونا نمیدونن که چجوری باید حد و ارزش کار خودشون رو حفظ کنن

 

— صادقانه تلاششون برای پیوند دادن دیدگاه و نگرش هنر Taemin به Yeonjun بیش از حده

 

— شاید آهنگ به قدر کافی معروف نبود که شاول ها این قدر ریکشن منفی دارن     ‌ ‌ ‌ ‌        ‌     ‌