‌واکنش‌ کی نتیزنا به استیج مراسم MMA از گروه NEWJEANS و AESPA : 

نظرات کی نتیزن به نیوجینز :

— ترکیب صحنه شون خیلی کم بود.

 

— اونا تو اجرای لایو خوب هستن بنابراین امیدوارم دفعه بعد بتونن لایو بخونن.

 

— بعد از استیج Lollapalooza اونا ، احساس میکنم که ترکیب صحنه شون همیشه از دست رفته ، اعضا فقط میتونن با جذابیتاشون صحنه رو نجات بدن.

 

— احساس میکنم رقص و ریمیکس‌های NewJeans همگی خوب انجام شدن ، اما بقیه ش همه بد بودن ، برنامه‌ریزی این استیج فقط بد بود.

 

— گروهی که تو نسخه های دیجیتال بهتره.

 

— نیوجینز خوب عمل کردن

 

— ریمیکس کمی ناامید کننده بودش

 

— هه رین خیلی با استعداده ، اما باید روی حالات چهره ش کار کنه و اون عالی تر میشه.

 

— خیلی خسته کننده بود ، خسته شدم.

 

— هه رین خیلی خوبه، خیلی کارش تمیزه.

 

نظرات کی نتیزن به اسپا : 

— جوری که غوطه ور بودن اونا تو اجرا دیوانه کننده ست . اونا خیلی باحال هستن ㅠㅠㅠㅠ

 

— کارینا به طور جدی خیلی خوبه

 

— ریمیکس و ترکیب صحنه خیلی باحال بود

 

— صحنه خیلی خوب بود و آهنگسازی هم به خوبی انجام شده بود.

 

— دیدم که هر وقت قدرت صدای Winter از راه می رسید، همه میگفتن "واو واو".

 

— ریمیکس منو برد به دنیا دیگه ، اونا باید این رو به عنوان نسخه اصلی آهنگ انتخاب میکردن و به جای تایتل ترک آلبومشون میزاشتن.

 

— ریمیکس اوج مراسم جوایز بود، اونا خیلی خوب کار کردن و خیلی عالی بود

 

— اعضای ووکال لاین SM بیش از حد خوب انتخاب شدن.

 

— این باعث شد که من شروع به دوست داشتن NingNing کنم.

 

— دراما آهنگ خیلی خوبه ㅠㅠㅠ بعد از تماشای اجرا عاشقش شدم.