‌انگار قضایای ملون به همینجا ختم نشده.برنده شدن دسانگ گروه NCT DREAM در جوایز موسیقی ملون باعث بحث های شدیدی بین نتیزنا شده‼️

از اونجایی که این دسانگ بر اساس صد درصد داوریه بعضیا میگن که گنجوندن این گروه در بخش دسانگ نوعی معامله تجاری بین ملون و اس امه.بعضیا هم میگن که جایزه لازم نیست بخشی از مجموعه دسانگ باشه وقتی بر اساس عملکرد نیست.

نظرات کی نتیزن ها:

— من متوجه نمیشم... اونا نه پول زیادی درمیارن، نه محبوبیت بین المللی دارن و نه چیز دیگه ای، بنابراین زیاده روی میکنن

 

— از اونجایی که 100 درصد به انتخاب داوراست، ممکنه به میل داوران این جایزه داده شه اما اگر جایزه ای به این شکل هست، بهتر بود با اسمی مثل رکورد سال نبود یا کلا این دسانگ نبود.خوبه که از مراسم جوایز به عنوان مکانی برای تبلیغ یک خواننده خاص استفاده کنیم و خوانندگانی رو که آثار چشمگیری تولید کردن بزاریم کنار؟

 

— من فقط اسم گروه رو میدونم، اما نمیدونم اصلا چه آهنگیه

 

— اوه خدای من، انتقاد و تمسخر داره دیوونه کننده میشه، انگار هر سال دارم اهدا مدال ورزشی رو تماشا می کنم.

 

—  در مورد 100 درصد داوری چی فکر میکنی؟

 

— برای کدوم آهنگ؟کندی؟ چه رکوردی؟ غیر از اینه که اون فقط یک آهنگ بازسازی شده اس؟

 

—  اگه چیزی مثل جایزه مورد علاقه کاکائو یا جایزه اسپانسر یا جایزه داور بهش بدی هیچکس چیزی نمیگه، خنده داره که به عنوان جایزه دسانگ بهت میدن چون میخوان فقط بهت بدن.