کناره گیری سونگهان عضو رایز از فعالیت هایش

سونگهان عضو گروه RIIZE در پی انتشار نامه عذرخواهی به طور موقت از فعالیت هاش کناره گیری میکنه‼️

 

”سلام، این سونگهانه.اول از همه بگم خیلی متاسفم.من به خوبی میدونم که اقدامات سهل انگارانه ی من در گذشته الان باعث اذیت یکسری از مردم شده. من صادقانه به خودم فکر می کنم.من میخوام از فن هایی که از من و اعضای RIIZE حمایت کردن عذرخواهی کنم.من عمیقاً به خودم و این واقعیت فکر می کنم که در زمانی که باید سخت تر از همیشه کار میکردم و روی کاری که باید انجام می دادم تمرکز میکردم، آسیب های زیادی وارد کردم. به فکر کردن و نگاه عمیق‌تر به خودم ادامه میدم تا بتونم فرد بهتری بشم.یک بار دیگه از اعضا،فنها و کارکنان عذرخواهی می کنم.“

 

اوایل امروز SM اعلام کرد که سونگهان از فعالیت های خودش به‌ طور موفقت به دلیل اتهاماتی که علیه اون در رابطه با گذشته اش مطرح شده رو متوقف میکنه

‌‌‌‌ ‌‌‌‌     ‌ ‌ ‌ 

فن ها متوجه شدن هایلایت پروفایل سونگهان از پیج اینستاگرام گروه RIIZE حذف شده!! 

 

بعد اینکه SM اعلام کرد سونگهان به خاطر اتفاقات پیش اومده به طور موقت از فعالیتا کناره گیری میکنه، فن ها متوجه شدن پروفایل و هایلایت معرفی اون از پیج اصلی گروه حذف شده و خیلی ها از این موضوع احساس نگرانی کردن. در مقابل نتیزن هایی هم از این حرکت SM خوشحال بودن چون مقدمه ای میشه تا سونگهان از گروه بره!!

 

نظرات نتیزن ها : 

 

–لطفا از همه چیز کنار بکش

 

– چه عملکرد سریعی!

 

– کنارگیری کن ! "وقفه"دیگه چیه؟‌

 

– راستشو بخواین اون اشتباه بزرگی نکرده اما توی صنعت کیپاپ ادمای مریض ذهنی زیادن ! اگر اونا بگن این جرمه پس حتما هست. احساس بدی دارم که بهش فحش میدن و تهدید میکنن. از فنها نمیخوام سونگهان رو دوست داشته باشن، فقط میخوام راجب مریض بودن این صنعت بگم!

 

– اصلا حس خوبی ندارم چون نیت سو و هدف اون افراد محقق شد!!

 

– صنعت ایدلا توی کشور من واقعا دیوونه کنندس..

‌‌‌‌ ‌‌‌‌     ‌ ‌ ‌

 

​​​​فن های اینترنشنال سونگهان از گروه RIIZE برای نشون دادن حمایتشون دربرابر رسوایی هاش کامیون حمایتی جلوی اس ام فرستادن اما کی نتیزنا و فندوم کره ایشون دارن میگن اونا دارن چهره BRIIZE ( اسم فندومشون ) رو خراب میکنن.

‌‌‌‌ ‌‌‌‌     ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌       ‌      ‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌‌       ‌      ‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌      ‌     ‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌