‌بنگ شی هیوک مدیر سابق HYBE زیرخشم کی نتیزنا ‼️

🔸سوال: کی پاپ در حال حاضر در اوج خودشه،اما یک بحران ممکنه در هر زمانی رخ بده و بعضیا میگن بحران از قبل شروع شده 

 

پاسخ: در واقع، من اغلب میگم که این روزها باید K رو از کی پاپ حذف کنیم. در مورد اینکه آیا ادامه دادن به روشی که در حال حاضر انجام میدیم به رشد صنعت کیپاپ کمک میکنه من شک دارم.کیپاپ الان باید به یک پایگاه مصرف کننده گسترده تر در بازار گسترده تر برسه.من فکر می‌کنم برای دسترسی به ارزش‌های جهانی در سطح جهانی، باید هرچه بیشتر خروجی‌ها و ورودی‌هارو ایجاد کنیم. اگر کی پاپ به ساختار فعلیش ادامه بده محدود میشه.

 

🔸سوال: چه زمانی احساس کردین که چنین بحرانی در حال وقوعه؟

 

پاسخ: من انتظار داشتم که سال گذشته اتفاق بیفته، اما الان با دیدن کاهش محسوس شاخص های کیپاپ در جنوب شرقی آسیا، میتونم بگم که وارد بحران خطرناکی شدیم

‌‌‌‌ ‌‌‌‌     ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌‌

 ‌ ‌‌     نظر کی نتیزن ها:

 

— از اونجایی که کی پاپه جذابیت متفاوتی داره،وگرنه اون پاپ که داری راجبش میگی از قبل توی هالیوود بوده

 

— از کدوم شاخص حرف میزنی؟شاخص ها زمان کرونا افت کرده بود ..اون عقلشو از دست داده

 

— راستی چند روز پیش نگفتی که چون کی پاپ بود موفق بود؟وگرنه پاپ تو آمریکا خیلی وقت پیش موفق شده

 

— تو داری هویت کیپاپ رو از بین میبری،اگر دنبال پیشرفت بودی سعی میکردی کیپاپو تو دنیا تثبیت کنی نه آمریکای لاتین که خودش قبلا ثبت شده

 

— این روزها کی پاپ رو ببین، نبرد ارجاعاته نه خلاقیت... انگار بچه های جذاب رو میبرن و شرط میبندن که کی میتونه شبیه خارجیا باشه.این مشکلیه که تو ایجاد کردی و به جای اینکه میخوای بهش غلبه کنی فقط مسئله رو داری پاک میکنی

 

— حرف K رو پاک کنیم...اون حتی نمیتونه اصالت خودش و اینکه کره ای حرف میزنه رو بپذیره

 

— نگران چنین چیزهایی هستی و از جمع آوری فن ها صحبت میکنی اما فقط قیمت کنسرت رو افزایش میدی

 ‌‌‌‌     ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌       ‌      ‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌ ‌  ‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌