بر اساس گزارش‌ها، برندهای لوکس از لیسا عضو گروه BLACKPINK  به دنبال واکنش شدیدی که به اجراش در crazy horse شد فاصله میگیرن.

 

به گزارش TV Report برندهایی که لیسا سفیرشونه عکس های اون رو حذف کردن.مدیر عامل BVLGARI تصاویر خودش و لیسا رو حذف کرده. گزارش‌ها میگن که حساب‌های CELINE و BVLGARI در چین همه ی پست‌های لیسا رو حذف کردن

بر اساس این گزارش از اونجایی که بازار چین بیش از 20 درصد از فروش کالاهای لوکس در سطح بین‌المللی رو تشکیل میده شاید به همین دلیله که برندها اینکارو کردن. یسریا میگن شاید به این دلیله که قراردادش با برندها رو به اتمامه که این فقط یه احتماله، یسریا هم میگن به این دلیله که BVLGARI بخشی از LVMH هست که متعلق به خانواده دوست پسر شایعه شده لیسا، فردریک آرنو هست.

 

‌‌‌‌ ‌‌‌‌     ‌ ‌ ‌    ‌‌واکنش نتیزن ها بعد از حذف عکس های لیسا از اکانت‌های چینی CELINE و BVLGARI :

— من نمیدونم لیسا چرا اینکارو کرد؟سود از یک برند لوکس بیشتر از یک شوی استریپ نیست؟

 

— بازخورد کاری که من انجام دادم زیاد بود...چون در اون زمان مغزم خالی بود

 

— فکر میکردم اگه استریپ برقصم یه کار هنرمندانه انجام دادم و من یک آیدل بودم که میخواستم به چهره ای در تمام دوران تبدیل بشم که تابو شکنی کرده اما اونطور که فک میکردی نشد

 

— اگر یادتون باشه یک رمان نویس مشهور چینی به دلیل نشر مجله مثبت هجده به زندان رفت

 

—وقتی صحبت از کالاهای لوکسه تصویر از همه چی مهم تره

 

— بازار چین اونقدر بزرگه که چاره ای جز توجه کردن و کاهش ضرر ندارین

 

— بازار صنعت سرگرمی چین اونقدر سخت گیرانه هست که حتی اسمت دیگه توی جستجوگرها هم یافت نمیشه

 

—از اونجایی که سطح خودم رو پایین آوردم باید سفیر برنامه های نمایشی بشم

‌‌‌‌ ‌‌‌‌     ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌‌              ‌     ‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌       ‌   ‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌