قضیه سونگهان رایز و عذر خواهیش!

بعد ازلو رفتن عکسای سونگهان عضو  RIIZE؛ حالا یک کاربر ناشناس ادعاکرده که اون با دوست دختر زیر سن قانونی اش رو دریک هتل درطول دوران کارآموزی دیده. جزئیات عکس ازجمله مدل مو، سوراخ گوش وغیره ثابت میکنه عکس بعد ازمعرفی سونگهان به عنوان کاراموز اس ام گرفته شده

نیتیزنا واکنش تندی به این موضوع نشون دادن: 🫠

-هنوز دیرنیست RIIZE میتونه بدون اون دبیو کنه.

-من احساس بدی نسبت بهش دارم.

-به نظر میرسه سونگهان ورژن مرد کیم گارامه😑

-چرا موقع بوسیدن انقد نوشیده؟ اون منحرفه؟

-فقط RIIZE رو منحل کنید و شوتارو و سونگچان رو دوباره درNCT قراربدید.

سونگهان از RIIZE با انتشار نامه‌‌ای در اینستاگرام، بخاطر روابط عاشقانه گذشتش معذرت خواهی کرد

"سلام من سونگهان هستم

فکر کردم قبل از اینکه جلوی همه شما بایستم باید اینو بهتون بگم و برای همین اینو نوشتم

اول از همه، من از طرفدارانی که از RIIZE حمایت می کنن صمیمانه عذرخواهی می کنم

من تو یه لحظه بسیار مهم و تعیین کننده، قبل از دبیو، آسیب شخصی‌ای به گروهمون وارد کردم و همچنین اعضا و کادرفنی رو ناامید کردم

همچنین متاسفم که چون ترسیده بودم و مضطرب بودم نتونستم سریع عذرخواهی کنم همه اینها از روی عجله من و بدون هیچ بهانه ای و سرزنش کسی اتفاق افتاد و من در مورد زمان و اعمال گذشته خود خیلی فکر کردم

از این به بعد RIIZE رو اولویت اول خودم قرار میدم و نه تنها روی صحنه، بلکه در هر موقعیتی بیشتر مراقب کارام هستم

تمام تلاشم رو می‌کنم تا با کارام صمیمیتم رو نسبت به گروه و هواداران احساس کنین و

یه بار دیگه معذرت میخوام

 

مقاله Naver با خبر اینکه اس ام اعلام کرده علیه حساب‌هایی که غیرمجاز عکس‌هایی مربوط به سونگهان عضو رایز رو افشا می‌کنن، اقدام قانونی میکنه.