کانگ سونگ یون عضو WINNER به سربازی رفت.

او یک نامه دست نویس قبل از سربازیش برای فن ها در ویورس منتشر کرد:

سلام، inner circle ما [ هواداران گروه WINNER]. این لیدر WINNER و مکنه ی دوست داشتنی Seung Yoon است. من آخرین نفری هستم که میام تا خبر به سربازی رفتنم را به شما بگم، هاها. ما بیشتر از مدت کوتاهی که از هم دور خواهیم بود، با هم بودیم! همچنین، ما زمان بیشتری برای ملاقات مجدد و با هم بودن خواهیم داشت!

امیدوارم که آهنگ‌ها و شعرهای WINNER همه شما را شاد کنه و در مدت کوتاهی که نمی‌تونیم ملاقات کنیم، آرامش شما رو فراهم کنه، و من با اطمینان از حمایت inner circle، در قلبم باز خواهم گشت! لطفا مراقب Jin و Woo Seung و Hoon ما باشید که فعال خواهند بود تا این غیبت احساس نشود. همیشه شاد و سلامت باشید!! من هم سالم و سرحال بر می گردم! Kim Jin Woo, Lee Seung Hoon, Song Min Ho، و inner circle ما، دوستت دارم.