ایدل سیون از سوپر جونیور گفت می خواهد یک گروه فرعی تشکیل دهد و حتی به کانپست آن فکر کرده است.

و سیون اخیراً برای مصاحبه با استار نیوز رفته بود. سپس، در 10 ژوئن، رسانه‌های کره‌ای مقاله‌ای گسترده ای منتشر کردند که در آن او با نگاهی به دوران حرفه‌ای خود در صنعت سرگرمی به سوالات پاسخ داد.

 از این ایدل پرسیده شد که آیا برنامه ای برای انجام فعالیت های انفرادی یا گروهی دارد؟

در مورد اعضا،سیون هنوز به عنوان بخشی از هیچ زیرگروهی شروع به کار نکرده است و هنوز هیچ آلبوم انفرادی منتشر نکرده است.
در پاسخ، سیون فاش کرد که در صورت فرصت با چه اعضایی دوست دارد یک واحد تشکیل دهد و گفت:
 "شخصا، من می خواهم روی یک پروژه جدید با لیتوک و شیندونگ کار کنم"
 این تیمی است که هرگز فعال نبوده است، اما من می‌خواهم فضایی شیک در کلاس B ایجاد کنم.  این چیزی شبیه به "شخصیت دوم" است.  خیلی دلم می خواهد کت و شلوار  بپوشم و یک آهنگ هیجان انگیز بخوانم.  این آهنگی است که واقعاً شبیه "سوجو" است."
 سیون در مورد الهام گرفتن از این مفهوم و اجرای احتمالی آنها نیز اشاره کرد:
 "در میان آهنگ های مورد علاقه من، آهنگ های سای زیاد هستن.  من به آنها گوش می دهم تا استرس را از بین ببرم.  مانند دی جی داک و یووی.  آیا اگر در این مدت آن را بخوانیم، استرس ما را از بین نمی برد و ما را هیجان زده نمی کند؟  من واقعاً امیدوارم که روزی بتوانیم خارج شویم."

در مورد برنامه های انفرادی خود برای آینده، سیون هنوز چیزی نگفته است، اما اشاره کرد:

 «در حال حاضر، برخی بهبودها در حال انجام است. من قرار است یک کار سرگرم کننده انجام دهم، پس لطفا منتظر آن باشید."